HomeBijeenkomstBeleidsProkkel bij De Geschillencommissie – 2025
BeleidsProkkel bij De Geschillencommissie – 2025
De Geschillencommissie organiseert een BeleidsProkkel. Deze organisatie houdt zich bezig met het oplossen van klachten en problemen. Ze bemiddelen tussen klant en bedrijf. En doen dat voor heel veel producten én diensten. Ze zijn er dus ook voor mensen met een (licht) verstandelijke beperking.
De Geschillencommissie hoort graag jouw ervaringen en tips en tops. Zodat ze hun werk nog beter kunnen doen.
Voorbeelden waarover ze jouw mening graag horen: - is het makkelijk contact te op te nemen met je verzekering als je telefoon kapot is? - kun je makkelijk een verzekering afsluiten? - kun je makkelijk klagen bij de winkel als je bank binnen een half jaar kapot is? Welke tips en tops heb jij?
Wil je hierover meepraten, meld je dan aan voor deze BeleidsProkkel.
Aantal deelnemers Er kunnen 10 tot 12 mensen meedoen. Deelnemers van partnerorganisaties gaan voor.
Locatie: Deze BeleidsProkkel is in Den Haag, bij de Geschillencommissie.
Adres: Bordewijklaan 46 2591 XR Den Haag
Wanneer: Donderdag 5 juni 2025
Aanmelden: Klik hier om naar het aanmeldformulier te gaan:
Beheer cookie toestemming
Deze website maakt gebruik van cookies die noodzakelijk zijn om de website zo goed mogelijk te laten functioneren. Door op accepteren te klikken, geef je aan hiermee akkoord te gaan.
Functional cookies Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistics
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.