Elke dag kijken we met veel trots naar de Gouden Prokkel die we vorig jaar hebben gewonnen.
Deze mooie schaal is van ons samen: de gemeente en Woutershof.
Samen met cliënten en trouwe bezoekers gaan we deze woensdag in de Prokkelweek bedenken hoe we deze gaan overhandigen aan de gemeente.
We wachten tot het nieuwe college is geïnstalleerd.
Dan kunnen we hen vertellen over onze mooie ProkkelOpPad wandeling.
En hoe we daar graag met de gemeente een vervolg aan kunnen geven.
Woon je bij ons in de buurt?
Wil je meekijken en meedenken?
Je bent van harte welkom op woensdag 3 juni
Tussen 10.30 en 11.30 staat de koffie klaar
