Lunch jij mee met de burgemeester tijdens de Prokkelweek?
Op donderdag 4 juni ben je van harte welkom voor een gezellige lunch en een goed gesprek met de burgemeester. We starten om 12.00 uur in ’t Lossers Hoes om elkaar eerst rustig te leren kennen. Om 12.30 uur schuift de burgemeester aan voor een broodje en leuke gesprekken.
Heb jij een vraag voor de burgemeester? Of is er iets waar je graag eens over wilt praten? Dit is jouw kans!
Samen maken we er een gezellige en bijzondere middag van. 😊
📍 ’t Lossers Hoes, Raadhuisplein 1, Losser
🗓 Woensdag 4 juni
🕛 Start om 12.00 uur
Aanmelden kan via d.tiethoff@fundamentlosser.nl