Twee bewoners van een groepswoning aan de Lancelotstraat in Almere gaan donderdag 4 juni naar Den Haag.
Ze ontmoeten ervaringsdeskundigen uit andere delen van het land. En gaan samen met hen in gesprek met beleidsmakers, onder andere van het ministerie van Justitie en met het ministerie van VWS.
Hoe wordt beleid gemaakt? En wat betekent dat in de praktijk, juist ook voor de ervaringsdeskundigen zelf. Wat voor tips en tops hebben ze voor de medewerkers van het ministerie.
Een toegankelijke samenleving begint met elkaar ontmoeten, met elkaar in gesprek gaan.
Dat gaat er die dag gebeuren.
Met elkaar in gesprek en ervaringen delen.