Amersfoort – Humanitas-DMH-gemeente en Philadelphia

Een echt Amersfoorts team

Ons team team is “Kei”goed Bezig!
Ons motto is: “Schitteren doen we samen!”

Een paar van ons wonen bij Humanitas DMH in Amersfoort.
Daar wonen wij begeleid.
We vinden leuk om er net als vorig jaar bij te zijn bij de ProkkelSterrenslag.

Een paar van ons team krijgen begeleiding van Philadelphia.
Ook wij wonen in Amersfoort.
En kijken er naar uit om nieuwe mensen te ontmoeten.

En wij, wij werken bij de gemeente Amersfoort. Onze gemeente doet met twee teams mee. Wij vinden het super leuk om met al deze deelnemers mee te doen aan de ProkkelSterrenslag. Elkaar beter leren kennen en ontdekken wat we van Amersfoort vinden. En hoe we de stad voor iedereen nog fijner kunnen maken.

We hebben er heel veel zin in.


Ingezameld € 750

Inzamelen Teams

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Doneer eenmalig een bedrag

  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier